Diego’s viert driejarig bestaan met eigen witbier

Diego’s viert driejarig bestaan met eigen witbier

Vorig artikel Volgend artikel

Twee Rotterdamse iconen slaan de handen ineen voor een heel bijzondere samenwerking. Diego’s Burgers en Brouwerij Noordt hebben namelijk voor het driejarig bestaan van Diego’s een bier gebrouwen. Het is stiekem al vanaf dag één een droom van oprichter Diego Buik om een eigen bier te hebben. Vanaf deze week is dat werkelijk: een fris witbier dat lekker doordrinkt.

Voor Buik zit het eigen bier al vanaf de opening van zijn eerste burgerrestaurant in zijn hoofd. Op 2 februari bestond Diego’s drie jaar en was het bier voor het eerst te tappen. Het bier is niet alleen geïntroduceerd om het driejarig jubileum te vieren, maar ook om de nieuwe identiteit van Diego’s te omarmen.

The Flavor of the City

Buik over de nieuwe uitstraling en slogan: “Natuurlijk past het goed bij onze burgers. Maar het past ook goed bij onze nieuwe branding: ‘The Flavor of the City’. Meer Rotterdam kan het niet, gebrouwen in Rotterdam-Noord en geserveerd in Rotterdam-Zuid.” Brouwerij Noordt over de samenwerking: “Wij denken altijd graag mee met gepassioneerde horecaondernemers. Zo ontstaan de mooiste samenwerkingen zoals ons bier, samen met Diego’s burgers.”

Burgerrestaurant

Omdat bekenden van chef Buik jaren geleden vragen begonnen te stellen waar ze zijn burgers konden kopen, was het voor hem een logische stap om een eigen hamburgerzaak te beginnen. De Rotterdammer opende de high-end burgerzaak Diego’s Burgers op de Kop van Zuid. Deze plek groeide uit tot de plek voor heerlijke burgers, high-end cocktails, gastvrijheid en altijd een goede sfeer. Oftewel: The Flavor of the City.

Wes van Geneijgen

Hoofdredacteur van Eatly.nl. Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip. Mail: redactie@eatly.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies