Het Hard Rock Cafe heeft wereldwijd de Messi Burger gelanceerd

Het Hard Rock Cafe heeft wereldwijd de Messi Burger gelanceerd

Vorig artikel Volgend artikel

Bij de Hard Rock Café’s wereldwijd staat vanaf deze week een Messi Burger op het menu. De burger is door de voetballegende zelf ontworpen en maakt deel uit van Hard Rock’s Internationale ‘Live Greatness’ campagne. Dat is een campagne waar de voetballer al sinds 2021 deel van uitmaakt.

De burger is gemaakt met tien ingrediënten en is een variant op de steak burger van het bedrijf. De burger bestaat uit twee patty’s met toppings: provolone kaas, chorizo, gekarameliseerde rode ui en een pittige rokerige saus. De burger wordt geserveerd op een brioche broodje met romaine sla en trostomaatjes.

Live Greatness

De Live Greatness campagne die sinds 2021 loopt is geïnspireerd op de basisprincipes van het bedrijf die gelden sinds de opening van het eerste café in Londen in 1971. Dat is ooit geopend om fans te inspireren en zich te kunnen verenigen voor het entertainment- en horecamerk. De welbekende shirtjes die wereldwijd verkrijgbaar zijn ooit ontstaan omdat het Londense café een lokaal voetbalteam ging sponsoren.

Merchandise

Daarom is er nieuwe merchandise ontworpen rondom Messi. In de collectie spelen verschillende typische symbolen van de voetballer een hoofdrol. Denk daarbij aan het nummer 10, de leeuw en zijn eigen logo. De burger en alles rondom de Messi-campagne is in 67 landen op 249 te zien, kopen en uitproberen.

De burger is voor €11,20 te bestellen en voor 2 euro te upgraden met een gebakken spiegelei.

Wes van Geneijgen

Hoofdredacteur van Eatly.nl. Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip. Mail: redactie@eatly.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies