Bussen Pringles en mascotte hebben een make-over gekregen

Bussen Pringles en mascotte hebben een make-over gekregen

Vorig artikel Volgend artikel

De Pringles-bussen en de mascotte van het merk Mr. P. hebben een make-over gekregen. Vanaf half september zijn de bussen in een nieuw jasje gestoken en heeft Mr. P. voor het eerst in twintig jaar een nieuwe look gekregen. Hij is in een elegant jasje met nieuwe wenkbrauwen en een vlinderdas waar de merknaam in staat.

Ieder bekend merk moet zo nu en dan de boel een beetje opfrissen. De een gaat aan de slag met nieuwe flessen of andere verpakkingen en weer een ander gaat voor een complete opfrisbeurt voor de hele look van het merk. Dat is ook waar Pringles voor heeft gekozen. De mascotte heeft een moderner en verfijnder design gekregen en die hele uitstraling is meegenomen in de rest van de bus.

Frisse bussen

Waar Mr. P. na twintig jaar een nieuwe look heeft gekregen, maar gelukkig wel zijn snor heeft weten te behouden. Die zijn immers nog altijd hip. Was het na tien jaar ook de beurt voor de Pringles-bussen om een kleine opknapbeurt te geven. De verpakkingen zijn slanker geworden en hebben heldere kleuren gekregen. De nadruk ligt in het nieuwe design op de verschillende smaken.

Camille-Coralie Bouton, Kellogg’s Marketing Manager Benelux, over de nieuwe uitstraling van de bussen en Mr.P.: “Pringles blijven nog steeds dezelfde zoute snacks, zo geliefd en gewaardeerd als borrelhapje en snackmoment. Het nieuwe kleurrijke en knallende design van Mr. P. en onze bussen geeft onze mascotte een dynamische stijl en weerspiegelt het plezier van ons merk. De frisse look belichaamt de Pringles identiteit en het iconische karakter van onze snacks.”

Wes van Geneijgen

Hoofdredacteur van Eatly.nl. Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip. Mail: redactie@eatly.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies