Monica Geuze en ID&T nemen belang in Stëlz hard seltzer

Monica Geuze en ID&T nemen belang in Stëlz hard seltzer

Vorig artikel Volgend artikel

Stëlz was vorig jaar de eerste die in Nederland, en zelfs Europa, hard seltzers op de markt bracht. Ondanks de horecasluitingen bleek de introductie van de seltzers met de smaken Lime en Raspberry een succes. De smaken Mango en Grapefruit kwamen er bij en de fanbase blijft groeien. Dat viel evenementorganisator ID&T en influencer Monica Geuze ook op en zodoende maken zij vandaag bekend een belang te nemen in het bedrijf.

Iedereen die Stëlz online volgt heeft Geuze al vaker voorbij zien komen. De laatste keer was op 1 april (zie beneden). Volgens Voet heeft ze een belangrijke rol gespeeld bij de lancering van het merk: “Zij heeft ons echt weten te lanceren met haar bereik, maar ook in het creatieve proces is ze van enorme toegevoegde waarde. Ze ziet supersnel of iets werkt of niet en is niet bang om keuzes te maken. Dat is precies wat we nodig hebben en wat we willen uitstralen.”

Potentie hard seltzers

Daar sluit Geuze zich bij aan: “De jongens van Stëlz en ik gaan way back. Een jaar geleden was het nog een kleine club. Ik kreeg super veel energie van het team, maar geloofde ook meteen in de potentie van hard seltzer. Bovendien: het design en de smaak zitten goed in elkaar. Dit is het drankje waar ik en mijn vrienden op zaten te wachten! Stëlz is inmiddels een serieuze speler in de markt en daardoor begon het ondernemerschap ook bij mij te kriebelen.”

Ruim 70 evenementen

De samenwerking met de ID&T-groep omhelst onder meer dat de hard seltzers minimaal de komende vijf jaar op ruim 70 evenementen van de evenementenorganisatie worden geschonken. Voet over deze samenwerking: “Dit is echt een jongensdroom die uitkomt. M’n vrienden en ik gaan vaak naar ID&T-feesten en kunnen daar binnenkort mijn eigen merk drinken. Hoe tof is het om deze zomer samen met 100.000 anderen op Mysteryland te staan en overal om je heen Stëlz te zien!”

Perfecte drankje

Bij ID&T zien ze uit naar de samenwerking en het schenken van het drankje op al hun evenementen. Rosanne Janmaat, COO van ID&T, zegt hierover: “Het geeft een goed gevoel om dit mooie nieuwe partnership te sluiten in een uitdagende tijd voor ons bedrijf. De mannen van Stëlz brengen een frisse en positieve energie met zich mee. We kunnen niet wachten om met ze samen te werken en Stëlz te integreren binnen ons evenementen en digitale platform. Dit drankje is perfect voor onze bezoekers en we zijn er dan ook van overtuigd dat dit een succes wordt.”

De hard seltzers van Stëlz zijn onder meer te koop bij Albert Heijn, Gall&Gall, Mitra en Picnic.

Redactie Eatly.nl

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies