De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.
Hard seltzer-merk Stëlz is opzoek naar een nieuwe smaak en heeft daarvoor de hulp van fans en consumenten ingeschakeld. Iedereen kan via Instagram een DM sturen naar Stëlz met daarin hun favoriete smaakcombinatie. De bedenker van de winnende smaak krijgt 5% van de winst die de nieuwe smaak oplevert en een geldbedrag van 2.500 euro. Samen met Monica Geuze, Sjaak en Tobias Camman gaat de community van het merk opzoek naar de nieuwe smaak.
In de video hieronder zie je wat voor smaken het drietal het liefste als nieuwe smaak ziet. Monica Geuze over de zoektocht: “Ik heb wel eens op mijn Instagram gecheckt of mijn volgers ideeën hadden overeen nieuwe Stëlz-smaak. Hier kwamen zó veel reacties op binnen! Het is geweldig dat we nu met z’n allen een nieuwe smaak gaan bedenken. Hoe tof als jouw eigen smaak straks in de winkel ligt!”
DM
Deelnemers sturen via Instagram een Direct Message (DM) naar Stëlz met hun favoriete smaak. Na deskundig beraad wordt er een winnaar gekeuzen en die smaak wordt vanaf 2023 ook daadwerkelijk aan het assortiment toegevoegd. Naast 2.500 euro krijgt de winnaar ook nog eens 5% van de winst op de verkochte blikken.
Battle 4-Pack
Als alle smaken zijn ingestuurd en er een selectie is van mogelijke toffe smaken, dan komt de community nog een keer aan zet. Vanaf half november komen de twee beste suggesties eenmalig op de markt in een battle 4-pack. Die is dan tijdelijk één maand verkrijgbaar via flitsbezorger Gorillas. Tijdens die maand kan iedereen stemmen op zijn of favoriet.
Glenn Cornelisse, co-founder van Stëlz, over deze campagne: “Bij Stëlz proberen we onze community en fans altijd centraal te stellen. Of we ze nu het jaar van hun leven geven door ze vier seizoenen lang gratis naar festivals te laten gaan of dat we ze laten meebeslissen bij de introductie van een nieuwe smaak, de community staat voorop.”
Iedereen van 18 jaar en ouder kan via het Instagram-kanaal van Stëlz een direct message sturen met de smaaksuggestie. Alle voorwaarden zijn te vinden op www.drinkstelz.com.
Verder lezen over Drank
Lifestyle29.08.2024
Feestje? Zo dek je de eettafel extra feestelijk!
Food21.08.2024
Eat Your Drink: alcoholisch snoepen met Smith & Sinclair
Gezond24.05.2024
Nieuwe gel zorgt dat je nooit meer een kater hebt
Drinks29.06.2023
Hendrick’s Curieuze Komkommerkabinet keert terug naar de Parade
Nieuws29.06.2023
Derde helft wordt drooggelegd als het aan de staatssecretaris ligt
Drinks28.06.2023
Dit zijn de zes whisky’s in de Signature Collection van whisykmerk Jura
Drinks25.06.2023
Jura whisky: hoe gemeenschapszin een bijzondere Schotse whisky creëerde
Drinks25.06.2023
Nieuwe reeks bar takeovers moeten jenever weer op de kaart zetten
Verder lezen over Hard seltzer
Drinks23.06.2023
De makers van GiG hard seltzer komen met een nieuwe Amerikaans favoriet op de markt: hard lemonade
Drinks27.04.2023
GiG Hard Seltzer komt deze Koningsdag met een Koninklijke GiG
Drinks23.03.2023
White Claw duikt in de gedistilleerde dranken en ready-to-drink cocktails
Drinks11.08.2022
Bozu introduceert de eerste Hard Iced Tea in Nederland
Drinks05.05.2022
Desperados gaat ook overstag en introduceert een eigen hard seltzer
Drinks23.03.2022
Stëlz lanceert ‘Diamond Stëlz’ zoektocht: winnaar mag naar 35 festivals
Drinks26.10.2021
Hard seltzer Bozu introduceert een bijzondere gelimiteerde smaak: Pepernoot
Drinks27.09.2021