McDonalds’s: een groei in de cijfers door ontbijtservice & Delivery

McDonalds’s: een groei in de cijfers door ontbijtservice & Delivery

Vorig artikel Volgend artikel

Fastfoodgigant McDonald’s blijft groeien ten opzichte van voorgaande jaren. De restaurantketen behaalde in 2018 een omzet van 896 miljoen, een stijging van 10,3 procent in vergelijking met jaar daarvoor.

Uitgebreide service

Nederlanders hebben vandaag de dag nog steeds een voorkeur voor het fresh & fastfood van McDonald’s. Zo heeft de fastfoodketen ingezet op een uitgebreide service en kwaliteit. Voor vegetariërs is het mogelijk om in plaats van de McChicken nu een vegetarische variant te bestellen. Andere nieuwe producten die de afgelopen tijd in het assortiment zijn opgenomen zijn bijvoorbeeld de Maestroburger, de McFlurry karamel zeezout en de Old Dutch burger. Hierbij speelt McDonald’s in op verschillende trends omtrent de behoefte van de consument.

Interessant is het McCafé concept die het afgelopen jaar bij veertig restaurants is geïntroduceerd. Hierbij kan je genieten van een koffie met cheesecake, of van Franse macarons.

McDelivery

In verschillende steden in Nederland draait McDelivery nu op volle toeren. Deze service wordt nu in ruim 28 restaurants van de fastfoodketen aangeboden, hierbij is de Big Mac burger het populairste product met ruim 72000 bestellingen. Naar verwachting zal deze service zich uitbreiden naar nog meer steden in Nederland.

Redactie Eatly

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies