Haute Friture: Exclusieve samenwerking tussen BALR. en McDonald's

Haute Friture: Exclusieve samenwerking tussen BALR. en McDonald's

Vorig artikel Volgend artikel

Ieder jaar pakt fastfoodketen McDonald’s uit met een adventskalender in de eigen app in december. Dagelijks valt er iets te winnen of een goede korting te scoren. Dit jaar pakt de keten het iets anders aan. Dagelijks is er een nieuwe game te spelen waar prijzen mee te winnen. De maand wordt afgetrapt met de mogelijkheid tot het winnen van een exclusieve samenwerking tussen McDonald’s en kledingmerk BALR.

Twee app-gebruikers hebben de kans om een op maat gemaakte outfit te winnen waarbij ze van top tot teen worden aangekleed door de ontwerpers van BALR. Een urban outfit met een McDonald’s twist. Daarmee wordt de feestmaand afgetrapt en het is ook de start van X-Masters.

X-Masters

De nieuwe campagne X-masters is gericht op Gen Z en bestaat uit de dagelijkse games in de McDonald’s app waarmee prijzen te winnen zijn. Daarvoor kunnen ze dagelijks met de games X-medals verdienen waarmee die prijzen te winnen zijn. Als een speler 15 X-medals wint, krijgt hij of zij toegang tot het finale-spel.

Vanaf 1 december (vandaag) is de eerste game via de McDonald’s app te spelen, in totaal zijn er 23 games te spelen voordat het finale-spel begint. Met iedere game is iets te winnen, dat gaat van een McDonald’s foute kersttrui tot een limited edition E-Bike of zoals vandaag de exclusieve BALR. x McDonald’s streetwear.

Wes van Geneijgen

Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies