
Wereldwijde herlancering Bols-likeuren met natuurlijke botanische ingrediënten
Lucas Bols lanceert haar vernieuwde Bols-likeuren wereldwijd. Alle likeuren worden inmiddels namelijk gemaakt met natuurlijke botanische ingrediënten. Daarnaast hebben de flessen een nieuwe look gekregen. Op het label staat een nieuw logo geïnspireerd op de Amsterdamse kalligrafie en eeuwenoude Bols logo’s.
Lucas Bols werd in 1575 opgericht en groeide uit tot een grote speler op de wereldwijde cocktailmarkt. Inmiddels is het assortiment gegroeid naar meer dan veertig producten en die zijn wereldwijd in meer dan 110 landen verkrijgbaar.
Botanische ingrediënten
Creative & Communications Director Lucas Bols, Sandie van Doorne, over de natuurlijke botanische ingrediënten: “Als ’s werelds eerste cocktailmerk willen we bartenders en consumenten inspireren om geweldige cocktails te maken. Onze nieuwe Bols likeuren met natural botanicals bieden een goede basis voor hoogwaardige en smaakvolle cocktails met minder alcohol en calorieën. Een revolutie in de markt die perfect past bij de huidige trends.”
Bols Cocktail Gallery
Nieuw is ook de QR-code op de flessen. Daarmee krijgt men toegang tot de Bols Cocktail Gallery. Op die online portal zijn cocktail tutorials variërend van eenvoudig te maken tot professionele complexe cocktails te vinden. En allerlei andere informatie om thuis zelf met plezier cocktails te maken.
Met de herintroductie van de Bols-likeuren worden ook een andere basis voor bekende cocktails gelanceerd. De likeuren zijn namelijk met minder alcohol en calorieën dan normale dranken zoals rum of wodka waar cocktails mee worden gemaakt. Iets dat inspeelt op de trends van dit moment.
Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip.