Stëlz lanceert 'Diamond Stëlz' zoektocht: winnaar mag naar 35 festivals

Stëlz lanceert 'Diamond Stëlz' zoektocht: winnaar mag naar 35 festivals

Vorig artikel Volgend artikel

Het hard seltzer-merk Stëlz was de eerste op de Nederlandse markt en doet sindsdien heel veel goed. Helemaal nadat ID&T een belang in het merk nam. Dat levert nu een vrij briljante actie op. Het merk lanceert een unieke ‘Diamond Stëlz’ naar de ruimte en die landt op 9 april weer in Nederland. De vinder van dit blik wint een jaar lang toegang tot 35 Nederlandse festivals én 10.000 euro om te spenderen.

Voor de echte festivalliefhebber klinkt dat natuurlijk als muziek in de oren. Om in aanmerking te komen, kan iedereen die ouder is dan 18 jaar zich aanmelden op de website www.diamondstelz.nl. Zo blijven zij op de hoogte en krijgen ze allerlei hints om de landingslocatie te ontrafelen. Degene die dit lukt ontvangt een toegangsticket (met +1) voor de officiële landingsparty op 9 april en de hoofdprijs.

Festivalzomer

De winnaar mag in totaal deze zomer meer dan 50 dagen vertoeven op de grootste Nederlandse festivals. Want naast de ID&T, de organisator van Mysteryland, Defqon 1 en Awakenings heeft Stëlz de handen ineen geslagen met This Is Life Music Groep die verantwoordelijk is voor Paaspop, Solar en Wish Outdoor.

Glenn Cornelisse, co-founder van Stëlz: “Het idee van de Diamond Stëlz komt voort uit de unieke samenwerking die we hebben met onze festivalpartners ID&T Groep en This Is Life Music Group, die ons de kans geven om deze unieke prijs weg te geven. Stëlz staat voor genieten, feesten en nieuwe dingen ervaren. Wij kunnen niet wachten om de prijs te overhandigen aan de gelukkige winnaar op de landingsparty en hiermee het festivalseizoen af te trappen. De winnaar gaat een geweldig jaar tegemoet.”

Ander blikje

Het blikje dat de ruimte in wordt geschoten is een ander blikje dat daadwerkelijk gevonden kan worden. Wel zorgt Stëlz dat het gelanceerde blikje getraceerd wordt en niet ergens neerkwakt als afval. Via de website kan iedereen zich vanaf vandaag aanmelden om kans te maken op de hoofdprijs van: een jaar lang toegang tot meer dan 35 van de bekendste festivals in Nederland samen met een vriend(in) en €10.000 om daar te besteden.

Wes van Geneijgen

Hoofdredacteur van Eatly.nl. Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip. Mail: redactie@eatly.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies