Drinks06.12.2016

Coca-Cola zet alle kersthelden weer in de schijnwerpers


#bedankjouwkerstheld

December is de feestmaand bij uitstek, maar ook een periode waarin veel mensen even een stapje extra zetten voor een ander. Alles om jouw medemens een bijzondere Kerst te kunnen bieden. In weer een nieuwe campagne zet Coca-Cola deze alledaagse kersthelden centraal.

Met de campagne ‘Bedank jouw kerstheld’ roept het merk iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. Van moeders die boodschappen doen voor het heerlijke kerstdiner tot de verpleegkundige die gewoon doorwerkt tijdens de feestdagen.

#bedankjouwkerstheld

Alle verschillende varianten Coca-Cola verpakkingen zullen voorzien gaan worden van een kerstuitstraling, om deze campagne aan te jagen. Bovenstaande commercial zal gaan draaien en ook via verschillende online platformen, ondermeer bedankjouwkerstheld.cocacola.nl en via sociale media is het vanaf 8 december mogelijk om jouw kerstheld te bedanken.

Al deze bedankjes zullen online verzameld worden en enkele kersthelden zullen daadwerkelijk in de schijnwerpers gezet worden via een ultieme experience in de Coca-Cola kersttruck.

Coca-Cola tijdens Kerst

Uit onderzoek blijkt dat wij Nederlanders Coca-Cola zien als het nummer één kerstmerk. In onderstaande infographic zie je wat het merk de afgelopen jaren heeft gedaan tijdens Kerstmis.

Coca-ColaKerst
Coca-ColaKerst
Redactie Eatly

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Verder lezen over Coca-Cola

Coca-Cola en Too Good To Go samen tegen verspilling

Coca-Cola gaat in Nederland samenwerken met Too Good To Go. Zo kondigen beide bedrijven vandaag aan. Eind vorig jaar startte Too Good To Go – de grootste marktplaats voor voedseloverschotten wereldwijd – met het aanb...

Nieuws20.11.2023

Coca-Cola en Too Good To Go samen tegen verspilling

Een dagje Paaspop met Jack Daniel’s en Coca-Cola

Hoewel in mijn omgeving best wel veel mensen naar Paaspop in Schijndel gaan, laat ik dit festival eigenlijk altijd aan mij voorbijgaan. Dat heeft er vaak mee te maken dat ik in de week voor Pasen pas denk: ‘ohh het is...

Drinks29.04.2023

Een dagje Paaspop met Jack Daniel’s en Coca-Cola

Jack Daniels en Coca-Cola brengen Jack and Coke in blik op de markt

Dit leek even een goed getimede 1-aprilgrap, maar Jack Daniel’s en Coca-Cola hebben de lancering van blikjes Jack and Coke aangekondigd. Deze ready-to-drink (rtd) is gebaseerd op een van de meest populaire drankjes ter...

Drinks04.04.2023

Jack Daniels en Coca-Cola brengen Jack and Coke in blik op de markt

Coca-Cola lanceert limited edition smaak met zangeres Rosalía

Frisdrankmerk Coca-Cola heeft een nieuwe limited edition cola wereldwijd uitgebracht: Coca-Cola Zero Sugar Movement. Een samenwerking met muziekster Rosalía op wiens reis door muziek, mode en andere passies de smaak is...

Drinks11.02.2023

Coca-Cola lanceert limited edition smaak met zangeres Rosalía

Coca-Cola Signature Mixers zijn ideale danspartner voor dark spirits

Sinds de ginrevolutie is er meer aandacht gekomen voor tonics waarmee je gin kan mixen. Er zijn inmiddels verschillende bedrijven die zich speciaal richten op tonics en mixers. Als het om dark spirits zoals rum en whisky...

Drinks21.01.2021

Coca-Cola Signature Mixers zijn ideale danspartner voor dark spirits

Coca-Cola viert al 100 jaar de magie van kerst

Een grote rode verlichte truck, een ietwat bolle kerstman en ijsberen. Al jaar en dag zijn dit de ingrediënten voor de kerstcommercial van Coca-Cola. De eerste keer dat het frisdrankmerk kerst omarmde om reclame mee te...

Lifestyle11.12.2020

Coca-Cola viert al 100 jaar de magie van kerst

Geen Coca-Cola als je niet recyclet

De grote marketingcampagne deze zomer van Coca-Cola is dit jaar helemaal gefocust op recyclen. Het thema ‘Let’s not waste the Summer’ van het frisdrankmerk legt deze zomer de nadruk op het belang van recycling. ?...

Gezond04.08.2019

Geen Coca-Cola als je niet recyclet

Pepsi daagt Coca Cola uit

De Pepsi Taste Challenge uit de jaren zeventig van de vorige eeuw, is terug van weggeweest. De challenge was een marketingactie ter promotie van Pepsi cola. Het bestond uit een blinde smaaktest. Op veel locaties werd een...

Nieuws28.06.2018

Pepsi daagt Coca Cola uit