Coca-Cola lanceert limited edition smaak met zangeres Rosalía

Coca-Cola lanceert limited edition smaak met zangeres Rosalía

Vorig artikel Volgend artikel

Frisdrankmerk Coca-Cola heeft een nieuwe limited edition cola wereldwijd uitgebracht: Coca-Cola Zero Sugar Movement. Een samenwerking met muziekster Rosalía op wiens reis door muziek, mode en andere passies de smaak is gebaseerd. Als onderdeel van de samenwerking heeft de zangeres ook een nieuwe single ‘LLYLM’ uitgebracht.

Het frisdrankmerk gaat het komende jaar onder de nieuwe naam ‘Creations’ verschillende speciale samenwerkingen op gebied van gelimiteerde smaken uitbrengen. De eerste van deze samenwerkingen is dus de suikervrije ‘Movement’ die met Rosalía is bedacht en uitgebracht.

Bijzondere reis

Rosalía over de samenwerking: “Als jarenlange Coca-Cola fan, ben ik heel blij om een drankje te creëren dat mijn reis door muziek, mode en andere passies samenvat, samen met een nieuw liedje dat ik schreef om deze lancering te begeleiden.” Het ontwerp van de blikjes heeft levendige kleuren met handgetekende krabbels van de zangers.

Rosalía x Coca-Cola Experience

Later deze maand, op 25 februari, opent het frisdrankmerk de gratis pop-up: Rosalía x Coca-Cola Experience in Poing Rotterdam. Deze vintage arcadahall wordt omgetoverd tot een Rosalía experience gevuld met muziek, dans, beauty en fashion. Naast de nieuwe smaak drinken en het nieuwe liedje luisteren kunnen bezoekers er hun nagels en make-up laten doen, nep tattoo’s laten zetten en social content maken in de Rosalía videobooth.

De nieuwe smaak is vanaf nu tot en met eind mei verkrijgbaar in de supermarkt. Hier op de redactie zijn we vooral benieuwd hoe deze cola smaakt met de Burna Boy x Havana Club.

Redactie Eatly.nl

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies