Hard seltzer-merk Stëlz laat fans eigen smaak insturen met nieuwe campagne

Hard seltzer-merk Stëlz laat fans eigen smaak insturen met nieuwe campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Hard seltzer-merk Stëlz is opzoek naar een nieuwe smaak en heeft daarvoor de hulp van fans en consumenten ingeschakeld. Iedereen kan via Instagram een DM sturen naar Stëlz met daarin hun favoriete smaakcombinatie. De bedenker van de winnende smaak krijgt 5% van de winst die de nieuwe smaak oplevert en een geldbedrag van 2.500 euro. Samen met Monica Geuze, Sjaak en Tobias Camman gaat de community van het merk opzoek naar de nieuwe smaak.

In de video hieronder zie je wat voor smaken het drietal het liefste als nieuwe smaak ziet. Monica Geuze over de zoektocht: “Ik heb wel eens op mijn Instagram gecheckt of mijn volgers ideeën hadden overeen nieuwe Stëlz-smaak. Hier kwamen zó veel reacties op binnen! Het is geweldig dat we nu met z'n allen een nieuwe smaak gaan bedenken. Hoe tof als jouw eigen smaak straks in de winkel ligt!”

DM

Deelnemers sturen via Instagram een Direct Message (DM) naar Stëlz met hun favoriete smaak. Na deskundig beraad wordt er een winnaar gekeuzen en die smaak wordt vanaf 2023 ook daadwerkelijk aan het assortiment toegevoegd. Naast 2.500 euro krijgt de winnaar ook nog eens 5% van de winst op de verkochte blikken.

Battle 4-Pack

Als alle smaken zijn ingestuurd en er een selectie is van mogelijke toffe smaken, dan komt de community nog een keer aan zet. Vanaf half november komen de twee beste suggesties eenmalig op de markt in een battle 4-pack. Die is dan tijdelijk één maand verkrijgbaar via flitsbezorger Gorillas. Tijdens die maand kan iedereen stemmen op zijn of favoriet.


Glenn Cornelisse, co-founder van Stëlz, over deze campagne: “Bij Stëlz proberen we onze community en fans altijd centraal te stellen. Of we ze nu het jaar van hun leven geven door ze vier seizoenen lang gratis naar festivals te laten gaan of dat we ze laten meebeslissen bij de introductie van een nieuwe smaak, de community staat voorop.”

Iedereen van 18 jaar en ouder kan via het Instagram-kanaal van Stëlz een direct message sturen met de smaaksuggestie. Alle voorwaarden zijn te vinden op www.drinkstelz.com.

Wes van Geneijgen

Hoofdredacteur van Eatly.nl. Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip. Mail: redactie@eatly.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies