Nieuws30.03.2020

TheFork laat zien bij welke restaurants bezorgen en waar je kan afhalen


Online restaurantreserveringsplatform TheFork helpt partnerrestaurants aan consumenten te laten weten dat zij nu ook de mogelijkheid bieden om eten af te halen of te bezorgen. Gebruikers van de app zien in een oogopslag welke restaurants dit in de buurt aanbieden. Via de app kunnen zij rechtstreeks contact opnemen met het restaurant van hun keuze.

Country Manager van TheFork, Joyce Teune, licht deze stap toe: “Veel restaurants hebben in deze dagen van sluiting stappen ondernomen om aan huis te leveren. We hebben daarom besloten hun telefoonnummers ter beschikking te stellen aan TheFork-gebruikers en het voor gebruikers makkelijk te maken om te zien welke restaurants dit doen. Zo ondersteunen we restauranthouders in het behouden van de bedrijfscontinuïteit en bieden we onze gebruikers tegelijkertijd toch een gastronomische ervaring in deze uitzonderlijke omstandigheden. Gewoon thuis.”

Makkelijk geregeld

Gebruikers van TheFork worden via een speciale banner op de startpagina van de mobiele website en app doorverwezen naar een selectie restaurants die op dat moment thuis bezorgen of waar een maaltijd afgehaald kan worden. Als je dan op de knop ‘bellen’ klikt neem je rechtstreeks contact op met het restaurant.

Op die manier geef jij je bestelling door en of het bezorgt moet worden of dat je het af komt halen. Met alle restaurants die gebruikmaken van TheFork voor dit initiatief zijn alle veiligheidsmaatregelen gedeeld die door het RIVM zijn opgesteld. Dat zorgt ervoor dat het restaurantpersoneel en jij zo goed mogelijk beschermd zijn.

Redactie Eatly

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.