De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.
Steeds meer bedrijven proberen met merchandise aan een vorm van klantenbinding te doen. Misschien wel de meest succesvolle vorm zijn de haute friture van Febo en de kledinglijn van Aldi. Onder het motto beter goed gejat, dan slecht verzonnen gaat de volgende overstag. Dit keer brengt Albert Heijn een limited edition kledinglijn uit voor de zomer.
Het gaat om een collectie die in beperkte oplage verkrijgbaar is. Dit is er te koop bij de supermarktketen: een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje. Alle items zijn voorzien van een retro Albert Heijn logo en verkrijgbaar vanaf 2,99 euro. Helemaal ideaal dus voor de festivalzomer.
BCI-katoen
Alle items in de collectie zijn gemaakt met BCI-Katoen. Het Better Cotton Initiatieve (BCI) zet zich samen met ontwikkelings-, milieuorganisaties en andere bedrijven in voor verduurzaming van de katoenteelt. Door de samenwerking met hen aan te gaan hoopt Albert Heijn en fans te bedienen en voor verduurzaming binnen deze sector te kunnen zorgen.
Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie, over de kledinglijn: “Het is geweldig dat klanten naast hun dagelijkse boodschappen ook bij Albert Heijn terecht kunnen voor een zomerse outfit voorzien van het herkenbare AH logo. Dit is één van de oudste onveranderde logo’s van Nederland. Mooi om te zien hoe dit tot uiting komt in de limited edition kledinglijn, speciaal voor alle fans.’’
Eigen merk
De limited edition collectie is onderdeel van het nieuwe kleding- en hometextielmerk van Albert Heijn genaamd ‘Blue’. De collectie omvat modieuze én betaalbare kleding voor dames, heren en kids en bed- en badtextiel. De gehele lijn is, net als de limited edition collectie, geproduceerd met BCI-katoen.
De limited edition collectie is vanaf maandag 4 juli zolang de voorraad strekt verkrijgbaar bij alle AH winkels en via de eigen website.
Verder lezen over Festival

Drinks29.06.2023
Hendrick’s Curieuze Komkommerkabinet keert terug naar de Parade

Drinks09.06.2023
Op Best Kept Secret wordt weer Jupiler geschonken

Tipt06.06.2023
Tweede editie familiefestival Kidsstock staat dit weekend voor de deur

Drinks01.05.2023
Rotterdam krijgt eerste Kopstoot Festival tijdens het IDDF

Drinks29.04.2023
Een dagje Paaspop met Jack Daniel’s en Coca-Cola

Drinks27.04.2023
GiG Hard Seltzer komt deze Koningsdag met een Koninklijke GiG

Drinks04.04.2023
Jack Daniels en Coca-Cola brengen Jack and Coke in blik op de markt

Nieuws13.03.2023
Deze zomer tweede editie van Brew@theZoo in safaripark Beekse Bergen
Verder lezen over Supermarkt

Nieuws28.07.2024
Uber Eats en Amazing Oriental werken samen vanuit de supermarkt

Recepten13.11.2023
Heerlijke kleine gerechtjes voor het kerstdiner

Nieuws29.06.2023
Derde helft wordt drooggelegd als het aan de staatssecretaris ligt

Food21.06.2023
5 tips om voedselverspilling te voorkomen tijdens de vakantieperiode

Nieuws18.06.2023
Zuiderburen grijpen in om boodschappen betaalbaar te houden, Nederlandse regering ziet hier niets in

Nieuws31.05.2023
Binnen een half jaar zijn basisboodschappen 15% duurder geworden

Food25.05.2023
Ajam Setan van culinair duo ‘Vrouw met de Baard’ exclusief verkrijgbaar bij Crisp

Nieuws25.05.2023
Jumbo stopt met flitsbezorging via Gorillas / Getir
Verder lezen over Zomer

Drinks14.06.2023
De Kalimotxo (of Calimocho) is een ideale zomercocktail met rode wijn

Drinks07.06.2023
Ook biertje op het terras duurder deze zomer, kans dat prijzen nog verder stijgen

Hotspots30.05.2023
Drie fijne terrassen in Amsterdam om op een zonnige dag lekker de boel de boel te laten

Drinks19.05.2023
Nespresso raakt in de zomerse sferen met nieuwe Californian Dream-collectie

Food03.04.2023
Free Cone Day: Gratis Ben & Jerry’s ijs in Rotterdam op maandag 3 april

Food15.03.2023
Magnum lanceert twee nieuwe smaken: Double Starchaser & Double Sunlover

Hotspots08.01.2023
Bonaire: Dit zijn de hotspots voor eten en drinken op het eiland

Hotspots27.12.2022