Jopen bier start zoektocht naar de Joop

Jopen bier start zoektocht naar de Joop

Vorig artikel Volgend artikel

Bierbrouwerij Jopen is een zoektocht gestart naar de Joop, want het gaat slecht met die naam. De laatste jaren zijn de voornamen van kinderen flink veranderd, van Storm, Maan of Vlinder kijkt niemand meer op. Met als gevolg dat er bijna geen Joop meer bijkomt. Ben jij een Joop? Dan zoekt Jopen jou!

Via de campagne wil het biermerk Joop weer dope maken en zo een heuse Joop-babyboom veroorzaken. Want een rondje langs de velden leert dat de afgelopen jaren geen kinderen geboren zijn die de naam Joop hebben gekregen. De laatste wapenfeiten op dat gebied waren in 2015, toen zijn vijf jongens en één meisje als Joop gedoopt.

Trotse Jopen

Deze week is Jopen met de campagne Popie Jopie begonnen en roept iedereen met de naam Joop zich te melden. Dat kan via sociale media of het aanmeldformulier op de website van het biermerk. Iedereen die zich aanmeldt maakt kans op een pakket met Popie Jopie merch met daarin: een bucket hat, hoodie, bril en tote bag.

Ultieme reddingspoging

Wat merch en een geinige campagne is helemaal leuk, maar Jopen heeft een echte beloning voor ouders die hun kind Joop of Jopie noemen. Als zij aantonen hun kind die naam te hebben gegeven, dan krijgen ze een verrassingsmenu van zes gangen in de Jopenkerk voor twee personen, een bijpassend bierarrangement en een bierpakket om mee naar huis te nemen.

Redactie Eatly

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies