Magnum lanceert nieuwe dubbel gedipte ijssensatie: de Almond Remix

Magnum lanceert nieuwe dubbel gedipte ijssensatie: de Almond Remix

Vorig artikel Volgend artikel

IJsmerk Magnum lanceert een nieuw ijsje en het is een mix van twee klassiekers. Voor de nieuwe ijssensatie worden namelijk de smaken Almond en White Chocolate in de remix gegooid om er een nóg luxer ijsje van te maken. De nieuwe Almond Remix is namelijk dubbel gedipt in premium chocolade.

Het mantra van Magnum is ‘a day without pleasure is a day lost’ en zo is deze nieuwe ijs ook bedacht. De roomijs met amandelsmaak in combinatie met een swirl van vanille roomijs, omhuld met een laag witte chocolade met knapperige stukjes amandel en dubbel gedipt in een extra laag melkchocolade.

Puur plezier

Anne Schreuders, marketing manager Magnum Nederland, over de nieuwe smaak: “Ieder jaar doen we ons best om momenten van pure ‘pleasure’ te creëren, voor iedereen. Met de nieuwe Almond Remix willen we laten zien dat een klassieker van Magnum in een nieuwe jasje, verrassend lekker smaakt.

Daarnaast willen we met deze nieuwe Magnum en campagne mensen inspireren om ook meer te (re)mixen met elkaar, zeker nu daar weer ruimte voor is. Van jong tot ‘classic’, wat je achtergrond ook is. Want een onverwachte remix, kan echt een verrassend goede combinatie zijn.”

Remix

Hoewel het vooral een ijsje is, moet het idee van de remix iedereen uitnodigen om zich open te stellen voor nieuwe smaaksensaties en de zintuigen te laten prikken door een klassieke, maar nieuwe ervaring. De Almond Remix is los verkrijgbaar, in multipack (drie stuks), multipack mini’s (6 stuks) en in een pint.

Wes van Geneijgen

Hoofdredacteur van Eatly.nl. Freelance journalist en copywriter. Geniet van goed eten, drinken en een toffe trip. Mail: redactie@eatly.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies