Restyling voor Bar-le-Duc: "Doe eens lekker natuurlijk"

Restyling voor Bar-le-Duc: "Doe eens lekker natuurlijk"

Vorig artikel Volgend artikel

Bar-le-Duc is nog altijd een van ’s Nederlands bekendste mineraalwatermerken. Het 2-literpak is dan ook een bekend gezicht in menig huishouden. En omdat water helemaal past in de trend van gezond eten en drinken wil Bar-le-Duc nu een sterkere positie claimen in deze groeimarkt.

De grote kracht van Bar-le-Duc is natuurlijk dat alle producten 100% natuurlijk zijn, en water altijd als basis hebben. En dat 100% natuurlijk-credo is nu ook doorgetrokken naar de verpakking. Het logo, de verpakking en het stijlconcept zijn aangepakt. De flessen bestaan voortaan uit 100% gerecycled materiaal.

Paula Gijsen, senior Brand Manager Bar-le-Duc: "Voor ons is het een uitdaging om vaker overwogen en gekozen te worden. Het is daarom belangrijk dat we in het schap beter vindbaar zijn. Hier speelt de restyle ook goed op in door gebruik te maken van de kleuren rood en blauw."

De website en ook bovenstaande commercial zijn in tegenstelling tot het verleden nu vanuit het merk in plaats van het product gemaakt.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blogidea Factory, de online uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Stylecowboys, Carrepublic & Eatly. Behalve...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies