Nieuwe internationale campagne voor Licor 43

Nieuwe internationale campagne voor Licor 43

Vorig artikel Volgend artikel

Licor 43, een Spaans drankmerk, lanceert een nieuwe internationale marketingcampagne. Pura Pasión, het opzwepende ritme en het Spaanse temperament onderstrepen waar Licor 43 voor staat.

Het drankenmerk is in Nederland marktleider in de likeurencategorie. Na zeven jaar werd het tijd voor een nieuwe campagne, met een uitstraling die past bij het merk anno nu en bij de hedendaagse liefhebber van de likeur.

In de nieuwe commercial is een rooftop party te zien, die in het water dreigt te vallen als de hele stad kampt met stroomuitval. Het feest lijkt daarmee ten einde, maar dankzij het ritme van de Cajon, een dame in een rode jurk en de karakteristieke gouden gloed van Licor 43 wordt de avond één om nooit te vergeten. Matthew Turner, Global Brand Director van Licor 43: “Deze campagne sluit perfect aan bij de essentie van Licor 43. Het merk is trots op haar Spaanse erfgoed, maar is ook eigentijds en avontuurlijk. Nog altijd komen typisch Spaanse elementen als de Flamenco terug, maar dan wel op een modern feest in een wereldstad.”

In de onderstaande video zie je alvast een preview uit de nieuwe commercial!

Licor43_reclame
Redactie Eatly

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies