Honig in actie voor voedselbanken: #samenaantafel

Honig in actie voor voedselbanken: #samenaantafel

Vorig artikel Volgend artikel

#samenaantafel

Dat is de naam waarmee Honig een grootschalige campagne aftrapt met als doel de Nederlandse consumenten actiever te betrekken bij het werk van voedselbanken. Het merk wil zo op een maatschappelijk relevante manier invulling geven aan haar 150-jarig bestaan.

Benefiet-etentjes

Consumenten worden opgeroepen om thuis, samen met vrienden, buren of familie, een etentje te organiseren en op die manier geld in te zamelen voor voedselbanken.

Deelnemers met de meest originele foto van hun etentje, gedeeld via social en met de hashtag #samenaantafel, maken kans op deelname aan het #samenaantafel diner op 20 maart, ter afsluiting van deze campagne.

150.000 maaltijden

En wie jarig is trakteert natuurlijk. Daarom schenkt Honig ook nog eens 150.000 kant en klare, houdbare maaltijden aan voedselbanken. Juist aan langer houdbare producten is een grote behoefte.

René Froger, ambassadeur van de voedselbanken, vertelt in onderstaande video meer over het belang van het werk van de voedselbanken voor Nederland.

Redactie Eatly

De redactie van Eatly brengt je het leukste nieuws op gebied van eten en drinken! Vragen? Stuur dan een mail naar Redactie [at] Eatly.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies